Subject: Rahvusvaheline kahevõistluse maailmakarikasarja etapp Otepääl Tehvandi Spordikeskuses
From: "Kristi Loit" <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>, "Priit Rifk" <[email-masked]>,Mait Rõõmus <[email-masked]>, "Marko Liiva" <[email-masked]>
Cc: "Ago Markvardt" <[email-masked]>, "Rauno Loit" <[email-masked]>, "Marek Miil" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Vahur Leemets" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 15:58:01 +0200

Tere

6.-9. veebruar 2025 toimub Otepääl Tehvandi Spordikeskuses rahvusvaheline
kahevõistluse maailmakarikasari.

Kokku on osalemas rohkem kui 100 sportlast, kes võistlevad nii
suusahüppemäel kui ka suusaradadel. Rahvusvaheline Suusaliit on oma
võistlustel keelustanud droonide lennutamise võistluse ajal peamiselt
ohutuse tagamise eesmärgil nii sportlaste kui ka pealtvaatajate huvides -
arvestades ilmastiku temperatuure, droonide akude kestvust, alla kukkumise
võimalusi jms. Lisaks on võistlustele oodata rohkem kui 10 000 inimese
suurust publikut terve nädalavahetuse jooksul.

Palume Eesti Suusaliidu poolt manuses kaardil oleva ala sees drooni
lennutamine piirata võistluse ajal välja toodud ajavahemikel ning lubada
drooni lennutamine ainult võistluse korraldaja loaga. Lennutamine keelata
kuni 120 m. Kui on täpsustavaid küsimusi teleülekande osas, siis palun
võtke otse ühendust [email-masked] <mailto:[email-masked]> . Niimoodi saab
kiiremini täpsustavatele küsimustele vastused.

*

	6. veebruar 2025 ajavahemikul 8.00-20.00
*

	7. veebruar 2025 ajavahemikul 8.00-20.00
*

	8. veebruar 2025 ajavahemikul 8.00-20.00
*

	9. veebruar 2025 ajavahemikul 8.00-20.00

Samuti oleks vajalik järgmisi raadiosagedusi:

*
Swiss Timing: 160,090MHz; 160,110 MHz; 160,130 MHz

*

	FIS M+M: 173,7500 MHz
*

	FIS NC: kas 171,3750 MHz ja 167,9750 MHz või 159,9500 MHz ja
167,9750 MHz

Kontaktik võistluste korralduse poole pealt Kristi Loit (tel +372 5858
5458, [email-masked]).

Kui on küsimusi või vajab miski täpsustamist, siis palun võtta ühendust
minuga.

Heade soovidega

Kristi Loit
Eesti Suusaliit
tel +372 5858 5458
www.owc.ee <http://www.owc.ee/>
 <https://www.facebook.com/owcup>
<https://instagram.com/otepaaworldcup/>
<https://www.youtube.com/channel/UCPbL_27ZiXNOQNEe-Fk7C0A>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.